Östergötlands Ullspinneri

VILKA GARNER!!! De har sin hemsida här http://www.ullspinneriet.com/ !! Besök sidan, sedan butiken!

Jag hittade det ja sökte - om det inte räcker till så åker ja gärna dit igen, lite av planen att göra så faktiskt!
projekten är halvhemliga, jag tror det är upptäckt men ja tänker inte säga mer nu....



Det var ju så att ja tog en bild i butiken, på deras hyllor med garn....å så är det så att mob krånglar, så det fastnade inte :( Men, jag har beställt en ny mob nu, så snart är det ja som bestämmer över den igen, inte tvärtom....grrr.

Fast det här va riktigt roligt tyckte jag;



Nu är inlägget faktiskt slut. Kommer fler bilder en annan månad som hör till det här ;)

Adjö o trevlig lördagskväll :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0