Ny idé

Jag hade en uppenbarelse häromdagen. Mina sticken ligger sällan öppet på en o samma plats, jag får stuva undan dem. Och när ja nu stickar vantar o har tröttnat på att stickorna åker ur maskorna gång på gång (det händer ständigt vid socksticken också) så satt ja o funderade.

Gick efter en stund till pryttelbyttan ute i köket o fann det ja sökte.... :



Jag snor ihop de fyra som det stickas med - kan inte garantera helt tappa-mask-fritt men bättre har det gått!! Ursäkta bildkvaliteten :/

En annan bra sak som ja funnit är en superdupersöt liten korg!! 25 kr på Jysk. När svärmor va här köpte vi varsin, har bara glömt att visa det fantastiska!!




Å så till det verkligt roliga det här inlägget....har försökt att tyda lilltrollets klotter o sedan översätta...Här är min version...



Väl mött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0