Det har inte hänt så mycket....

här på bloggen iaf...
Annars har ja fått lite saker klara - PIPen jag jobbade med på lägret är klar o blev gåva på bröllopet i helgen. Sockarna till brudgummen likaså.

Här är lite bilder på dessa;


Jag började så här, skulle ha köpt enfärgat garn...nu repade jag upp och nystade om! Så de börjar ungefär lika iaf... Gjorde dessa på magic loop!



Det här blev verkligen en rolig syn, men va tusan, de måste ju va i ordning när de ska ges bort ;)

Första bilden på PIPen...här är den vääääldigt oblockad!
Ett par sockar av restgarn hamnade på bild också...



på blockning....



På galgen



Jag är nöjd - hoppas brudparet är det också :D

Nu har ja visat nog för den här gången :D

MVH Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0