har jobbat....

...men inte med att uppdatera här :/ Nu kommer iaf lite senaste nytt, ett par vantar färdiga - designen bestämd av mig o stortroll, färglagd av henne med. Nu hade ja tänkt ha det rosa, just rosa, men insåg efter några varv att detta var inte särskilt praktiskt. Sammankallade till akut köksbordsmöte där det klubbades vitt och grått! Snäll unge...Sen rullade sticket på lite bättre. Här har ni bilder att njuta av...





Nu har jag även fått min barnvagnsfilt klar, mormorsrutor och hipp som happ. Den skickas till min fina vän i Kalmar under morgondagen, lillasystervargen ska få ha den i sommar!



Lite snett å vint, men hallå - första virkfilten! Mormorsrutor är så härligt enkla annars, som att läsa en Harlequin-roman efter en tung deckare ;)

På lördagens middag är vi sju stackare som har tid, ses hos Annelie innan avfärd till grannkommunen för lite smaskig asiatisk mat :D

Väl mött // Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0