Idag blev en otroligt rolig dag!

Jag har en kusin i Finland(flera men nu handlar det om Tove ;) ) som är så himla snäll!!!
Hon hade fyndat 150 grams SjuBröder-garn - 75% ull!! Och då köpte hon två nystan som hon sedan skickade med posten till mig!!! Vilken rolig dag att gå till postlådan vill ja påpeka <3<3<3 Färgerna blev inte rättvist återgivna på fotot men va gör det!? Tänk att en sådan handling kan få mej rörd till tårar, stora tösen blev lite fundersam men det gick över och hon tyckte det va minst lika roligt som jag!




Så kan ja passa på att visa hur lillans vantar ser ut på småtassar - hon visar och talar om för alla <3<3 fina lilla skrutt.




Nu ska ja väl kanske ta tag i fortsättningen på stortösens, fick påbackning idag.
-Mamma!? Hur långt har du kommit? 
- njaa, inte mer än muddarna...
- Meeeen, varför stickar du inte då?
- Jag har inte haft tid idag.
- Ta med dom till träningen då, så kan du sticka när vi åker skidor??
- Hrrm, njee, ja ska ut å gå me kompisen då....
- Aaaahhmmmeeeen :/

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0