Solig helg!

Jag har suttit ute några stunder i helgen, i solen och varma kläder med barnen som lekte och sticket i händerna!
Det har varit fantastiskt skönt! Lika roligt var det på handarbetscaféet på Biblioteket - 11 vuxna va vi i lördags!! populärt lördagsnöje <3




Jag har börjat me två nya nu i helgen, dels har ja försökt lära mig magic loop, med två stycken tå-upp-sockar. Jag har lyckats med uppläggning, tå och börjat på fot. När hälen kommer får det bli lite mer detektivarbete på youtube ;) senare bekymmer....



Det andra ja har börjat med är stora trollets kofta. Härliga färger blir det, glada starka mysiga!!!



Längtar till torsdag - då ses vi på stickekväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0